MESSAGE FROM YATIECOOKING

PERHATIAN BUAT PELANGGAN YATIECOOKING !!!!!



Akaun email yatiecooking telah ditukar kepada yatiecooking4@gmail.com

Yatiecooking mempunyai facebook akaun yang baru - Norhayati Basri, yatiecooking4@gmail.com. Sila maklum.

Terimakasih.

Sunday, March 7, 2010

CUPCAKE

This is my son's first attempt to decorate a cupcake. ... hehehe ....
To my customer Liza, I am really sorry sebab tak boleh nak buat tempahan at the very very last minute. Yatie tak sangka kena masuk hospital. Kepada customer Yatie yang lain, maaf berbanyak dan terimakasih sebab cancellation of order last minute.
Kepada Liza, she insisted sangat my son to bake the cupcake & decorate it. To bake, no problem for him but to decorate, this is the outcome. To my son, BRAVO !!!! you dah melangkah setapak ke hadapan kerana berani mencuba without my presence.
Thank you kepada Liza atas tempahan yang tak berapa menjadi ini dan congratulations to my son.

No comments: