MESSAGE FROM YATIECOOKING

PERHATIAN BUAT PELANGGAN YATIECOOKING !!!!!



Akaun email yatiecooking telah ditukar kepada yatiecooking4@gmail.com

Yatiecooking mempunyai facebook akaun yang baru - Norhayati Basri, yatiecooking4@gmail.com. Sila maklum.

Terimakasih.

Wednesday, December 7, 2011

MESSAGE PENTING DARI YATIECOOKING !!! SILA BACA

MESSAGE PENTING !!!!!!

Terdapat scam yang telah memecah masuk email saya dan menghantar email mengatakan saya tersangkut di UK dan memerlukan bantuan kewangan. JANGAN TERPEDAYA !!!! Ini adalah perbuatan orang yang tidak bermoral dan berniat jahat.

Buat masa sekarang saya tidak dapat access kepada email norhayati4@yahoo.com dan perbuatan jahat tersebut telah dilakukan menerusi email saya. Saya juga tidak dapat access kepada akaun facebook saya.

Sebarang pertanyaan mengenai tempahan sila hubungi saya di 012-3243373.

Harap-harap dapat rakan membantu dengan linkkan message penting ini ke facebook masing-masing.

Terimakasih atas bantuan.

No comments: