MESSAGE FROM YATIECOOKING

PERHATIAN BUAT PELANGGAN YATIECOOKING !!!!!



Akaun email yatiecooking telah ditukar kepada yatiecooking4@gmail.com

Yatiecooking mempunyai facebook akaun yang baru - Norhayati Basri, yatiecooking4@gmail.com. Sila maklum.

Terimakasih.

Saturday, October 13, 2012

SAYA NAK KEK LORI JUGA !!!!!

Terima kasih kepada jiranku yang menempah kek ini .... sedikit sebanyak tercabar skill aku yang keras tangan ni.  Dengan kek cokelat moist di akhiri dengan kek lori.
 
Pagi lagi maknya dah SMS tanya boleh buatkan tak. Seperti biasa aku nie kalau sabtu mesti baring-baring dan lewat sedikit bangunnya ... cuti lah katakan.
 
Bila aku baca SMS tu ... alamak ... macam mana nak buat nie ... tapi sebab nak juga mencabar kekerasan tanganku ini aku kata OK .. actually last minute nak kul 5 ... nasib baik pula tiada kek lain yg delivery hari ini.  Akhirnya ku berjaya melembutkan sedikit tanganku walaupun ku rasa masih keras..... hehehehhe

No comments: