MESSAGE FROM YATIECOOKING

PERHATIAN BUAT PELANGGAN YATIECOOKING !!!!!



Akaun email yatiecooking telah ditukar kepada yatiecooking4@gmail.com

Yatiecooking mempunyai facebook akaun yang baru - Norhayati Basri, yatiecooking4@gmail.com. Sila maklum.

Terimakasih.

Wednesday, April 29, 2009

JALAN-JALAN KE MEDAN, INDONESIA - HARI KETIGA & HARI KEEMPAT

Masih lagi berkisar tentang jalan-jalan ke Medan masuk hari ketiga. Awal-awal pagi lagi kami sudah bersarapan dan menunggu bas untuk ke tempat membeli-belah di Bandar Medan.
Lihat tu... ingat di Kuala Lumpur je yang jaguh ... rupanya di Medan lagi dahsyat .... rapat sungguh kedudukan dua bas tu antara satu sama lain, siap kalau nak pi tolong tutup tingkat bas sebelah tu pun boleh ...

Tidak banyak gambar yang dimabil di hari ketiga ini sebab sibuk membeli belah. Walau pun Medan tidak sehebat Bandung, tapi ada juga ole-ole yang dibeli dan dibelah..... hehehehe
Dah penat shopping, kami berhenti makan tengahari di Restoran Simpang Tiga. Pghhhh ... memang ini yang kami nanti-nantikan. Sedap sungguh makan nasi padang di sini.
Sebelah petangnya pula, kami singgah di kedai menjual kek-kek lapis. Habis berkotak-kotak yang rombongan kami bawa pulang.
Hari keempat, hari terakhir kami menetap di Medan, sudah tiba masanya untuk pulang ke tanah air. Separuh dari kami pulang lebih awal dengan menaiki penerbangan pagi dan separuh lagi penerbangan petang. Bagi yang penerbangan petang, kami pergi shopping lagi ... masih lagi ada barang-barang yang belum dihabis dibeli atau tertinggal untuk dibeli ... hmmm ... macam-macam.
Itulah kisah kami berjalan-jalan di Medan, Indonesia.

No comments: